”Божествените” ( Divines) разказва историята на две момичета от гето край Париж, където властват престъпността и насилието. Дуня (Oulaya Amamra) и приятелката й Меймуна (Déborah Lukumuena) са тийнейджърки, които мечтаят да се измъкнат от мизерията и да имат бляскав живот с маркови дрехи и Ферари на екзотичен остров.
Дуня живее в ромско гето с майка си, работеща в пропаднал бар, а Меймуна е дъщеря на местния имам, който проповядва на това забравено от Бог място. Или както Дуня казва ”Бог гледа на нас като на микроби, а не на негови деца”.
Стремежът им към богатство ги отвежда при местната дилърка на дрога Ребека и започват да потъват още по-дълбоко в дебрите на престъпния свят. Сблъсквайки се с бруталната реалност, на Дуня й се налага бързо да научи някои уроци като това, че не трябва да показва страх и че трябва да се научи да ходи на токчета, защото ”полицията никога не спира жени на токчета”.
Като контрапункт на грозния живот в гетото на втори план се развива романтичната нишка за красивия свят на танца като друг възможен изход от гетото.
Дуня е запленена от млад танцьор, който е охранител в супермаркет през деня и тренира, за да получи място в танцова трупа нощем и да се махне оттам.
Магичното и грозното се преплитат в този красив и интригуващ филм, който оставя след себе си чувството, че измъкване все пак има.
Филмът е дебют на френската режисьорка от марокански произход Худа Бенямина и беше отличен със ”Златна камера” в Кан.