Поп-иконата Мадона използва трагедията във Франция за да промотира новия си албум? Звучи отвратително, но кога това е спирало звездите да правят разни неща. Можете да прецените сами.
От два дни светът е притихнал пред кошмарните събития във Франция, атентатът и убийството на 12 карикатуристи от френското издание Charlie Hebdo. Какво по-добро време да покажем, че сме съпричастни и обединени срещу злото на терористичната заплаха! Всичко това, разбира се, от комфорта на дома, пред компютъра, въоръжени само с хаштаг или евентуално с камерата от телефона си (с която да снимаме молива си в знак на солидарност).
В същата посока мисли и поп-иконата Мадона, която (както много свои колеги) реши да публикува снимка, гласяща Je Suis Charlie в профила си в Instagram. В публикацията си тя пише: „Живеем в страшни времена. Невежеството води до нетолератност. Можем да се борим с тъмнината само чрез светлина! Всички сме Шарли!“, след което е добавила не хаштага #jesuischarlie, а името на новия си албум #rebelheart. Хм!?
Същото се повтаря и в следващия пост – снимка от бдение/протест във Франция, отново тагната с #rebelheart.
Чудесен начин да промотираш албума си използвайки може би най-споделяната тема в интернет в момента.
Единственото, което не е много сигурно, е дали 50 хиляди like-a са добра цена за това целият свят да разбере, че си безскрупулен, или в най-добрия случай – малоумен.
Instagram-ът на Мадона е тук.